Facility Management

Dansk Servicekonsulents rådgivningsafdeling indenfor Facility Management,  består af erfarne konsulenter med en bred baggrund indenfor forretningsområdet.

Afdelingens primære arbejdsområde er rådgivningsopgaver indenfor Facility Management, med focus på offentlige og private virksomheders behov for bistand, til udarbejdelse og opsætning af Facility Management aftaler.

Dansk Servicekonsulent medvirker til at¬†skabe den bedst t√¶nkelige synergi imellem kunden, leverand√łren og medarbejderne, med udgangspunkt i optimering af¬† leverancerne i √łkonomisk henseende, med klare m√•l for kvalitet, fleksibilitet, samarbejde og arbejdsmilj√ł.

Dansk Servicekonsulent¬† udvikler i samarbejde med kunden en Facility Management pakke,¬†der vil tage udgangspunkt i l√łsning af alle virksomhedens opgaver som ikke er en del af kernefunktionerne.

Opgaverne vil prim√¶rt have karakter af service ‚Äď h√•ndv√¶rkerfunktioner, men kan ogs√• omfatte leverancer af forbrugsvarer.

Eksempler på funktioner der kan indgå i en Facility Management pakke:

  • Reng√łring, vinduespolering
  • Vedligeholdelse af gr√łnne omr√•der / udend√łrsomr√•der
  • Handymand- pedelfunktioner
  • Kantineservice
  • Receptionstjeneste
  • Post-og kopiservice
  • Snerydning
  • Planteservice
  • Affaldsh√•ndtering
  • M√•tteservice
  • Washroom services
  • Vagt‚Äď sikring
  • Interne serviceopgaver

Eksempel p√• et r√•dgivningsforl√łb forl√łb kunne v√¶re:

  1. Definering af hvilke opgaver som skal indgå i aftalen.
  2. Detaljeret definering af serviceniveau for de enkelte aftaler.
  3. Udarbejdelse af udbudsmateriale, eventuelt tegningsmateriale, m.v.
  4. Gennemf√łrelse af udbudsforretning,¬†annoncering m.v.
  5. Udv√¶lgelse af leverand√łrer.
  6. R√•dgivning omkring valg af leverand√łrer.
  7. Indg√•else af kontrakter med leverand√łrer.
  8. Eventuel assistance i forbindelse med start af aftaler.

Opf√łlgning

Efter kontraktindg√•elsen med en¬†Facility Service leverand√łrer,¬†kan¬†Dansk Servicekonsulent¬†tilbyde et opf√łlgningsforl√łb til sikring af den leverede kvalitet, samt ¬†oparbejdelse af gode samarbejdsrelationer mellem kunden og Facility Service leverand√łreren.

‚á° Til toppen